Str. Piața Amzei, nr. 10-22, Sector 1, București Vezi harta 0726150176ro

Google AdWords

Program de publicitate online oferit de compania Google

Google AdWords nindos

Google AdWords


AdWords este un serviciu de publicitate online ce oferă campanii de tipul CPC (cost per clic) și CPM (cost per mia de afișări) pentru anunțurile publicitare de pe motorul de cautare Google și site-urile partenere.

Procesul de configurare Google AdWords este unul complex, însă realizat într-un mod corespunzător rezultatele sunt impresionante. Prin acest proces aveți posibilitatea să fiți prezenți în rezultatele căutărilor pe motorul de căutare Google, afișând produsele și serviciile pe care le oferiți.

în momentul în care configurăm o campanie AdWords, stabilim în mod clar și concret potențialii clienți cărora doriți să vă adresați, creăm conținutul anunțurilor și definim cuvintele cheie prin care vor fi găsite.

Cereți o cotație de preț  

Principalele avantaje de care beneficiați prin intermediul Google AdWords



Creșteți vizibilitatea afacerii

Indiferent dacă obiectivul dvs. este atragerea de vizitatori pe site, creșterea vânzărilor online, a numărului de apeluri telefonice sau fidelizarea clienților, Google AdWords reprezintă una dintre cele mai rapide și eficiente soluții.

Reamintire și reofertare

Cu ajutorul instrumentului AdWords remarketing se poate ajunge la persoanele care au mai vizitat site-ul dvs., astfel putând să le aduceți aminte de produsele și serviciile companiei sau pentru a le face o ofertă.

Activitate măsurabilă și flexibilă

Rapoartele Google AdWords va arată câți utilizatori au remarcat anunțul dumneavostră și câți dintre aceștia au dat clic pe anunț pentru a va vizită site-ul sau pentru a va contacta telefonic.
Totodată pot fi analizate aspecte precum: dispozitive folosite, proveniență geografică, interval orar, poziția anunțurilor în raport cu concurență și costul fiecărui clic.

Faceți publicitate local și global

Direcționarea în funcție de locație permite afișarea anunțurilor numai în zonele geografice specificate de dvs.: în anumite țări, în anumite regiuni dintr-o țară, pe o rază în jurul unei locații sau în grupuri de locații. Acest lucru permite concentrarea activităților publicitare în zonele în care se află clienții potriviți și în care se pot fi deserviți, restricționând în restul zonelor pentru a sporii rentabilitatea investiției.

Monitorizare și optimizare

Pentru o campanie eficientă, este necesară o monitorizare atentă a cuvintelor cheie, poziția acestora în raport cu concurență și costul optim pentru a apărea în primele rezultate. Așadar, prin intermediul platformei AdWords, va punem la dispoziție optimizarea anunțurilor pentru a obține cea mai bună rată de cost pe clic.
  • 5,7 miliarde cautari zilnice
  • 2,1 trilioane cautari in 2014
  • $56,4 miliarde/2014 venituri din publicitate
Life is like Google. You just need to know what you are searching for.
sus