Înapoi la pagina de pornire
Rețele de socializare nindos

Rețele de socializare


Prin intermediul rețelelor de socializare (social media) se poate păstra comunicarea continuă și interactivă, folosind adresarea directă către publicul țintă, în vederea creșterii notorietății brandului, a serviciilor și produselor. Putem spune că social media reprezintă un instrument de marketing online indispensabil pentru afacerile la nivel local și global.

Prezentarea corectă a companiei pe rețelele de socializare se face prin configurarea corespunzătoare a profilului de companie, prin crearea și publicarea continuă de conținut (text/audio/video) atractiv și original.

Cereți o cotație de preț  

Principalele avantaje de care beneficiați prin prezența pe rețelele de socializare


Creșteți vizibilitatea afacerii

Indiferent dacă obiectivul dvs. este atragerea de fani, prieteni, aprecieri sau distribuiri, rețelele de socializare reprezintă una dintre cele mai rapide și eficiente instrumente de marketing online. Totodată, aveți oportunitatea de a crește numărul vânzărilor prin redirecționarea vizitatorilor pe site-ul de companie, sporind astfel vizibilitatea produselor și serviciilor oferite.

Reamintire și reofertare

Prin publicarea constantă de materiale noi și relevante se asigura familiarizarea publicului țintă cu serviciile și produsele oferite.
Abonarea unui număr cât mai mare de persoane la fluxul de materiale publicate sporește seminificativ numărul vânzărilor și fidelizarea clienților prin reamintirea constantă asupra obiectivelor vizate de compania dvs.

Activitate măsurabilă și flexibilă

Rapoartele generate pe rețelele de socializare va arată câți utilizatori au remarcat conținutul publicat, câți au distribuit și câți s-au abonat la profilul companiei. Totodată pot fi analizate aspecte precum: dispozitive folosite, proveniență geografică, interval orar, vârstă, gen, etc.

Monitorizare și optimizare

Monitorizarea interacțiunii publicului cu materialele publicate pe profilul de companie trebuie să fie permanentă și să furnizeze informații privind popularitatea acestora. Astfel conținutul viitoarelor publicări trebuie să fie mereu de interes și adresat către segmentul de public vizat.


  • FaceBook - 5,7 mil. utilizatori
  • Youtube - 10 mil. utilizatori
  • Twitter - 2,1 mil. utilizatori
  • Google+ - 5,7 mil. utilizatori
“Life is like Google. You just need to know what you are searching for.”
sus